سوالی داری؟
نام و نام خانوادگی
شماره همراه
درخواست مشارکت
سرمایه گذاری در سامانه
سرمایه گذاری در یک یا چند دوره
خرید حق انحصاری یک دوره خاص
شرح خواسته شما
Delete file
آیا مطمئن هستید که می خواهید این فایل را حذف کنید؟
Message sent Close

دوره جامع برنامه نویسی تی آر ایکس

دوره جامع برنامه نویسی تی آر ایکس سجاد عارفی نیا با مدرک برنامه نویسی تی آر ایکس مربیگری تی آر ایکس

دوره جامع برنامه نویسی تی آر ایکس

دوره جامع برنامه نویسی تی آر ایکس

TRX Programing Course

دوره جامع برنامه نویسی تی آر ایکس

کد تخفیف 75 درصدی به مناسبت روز مادر

mother holding her child happy mother s day postcard banner newsletter flat illustration vector

سه پلن شرکت در دوره با سه هزینه مختلف، وابسته به نیاز خود از دوره بهره‌مند شوید، این یک ابتکار است. برای شرکت در دوره با هر پلن که مایلید در هنگام پرداخت کد تخیف پلن را وارد نمایید تا هزینه تنظیم شود.

این دوره چگونه است و چه انتظاری می‌توانید از دوره برنامه نویسی تی آر ایکس داشته باشید؟

علاوه بر اینکه تمام انتظارات شما از یادگیری مبانی علمی و عملی برنامه نویسی در این دوره برآورده خواهد شد به تمام زوایای پنهان و آموزش‌های کاربردی مورد نیاز در برنامه نویسی تی آر ایکس برای هر فردی چه ورزشکار در تمام سطوح مختلف ورزشی از مبتدی تا پیشرفته و چه غیر ورزشکار از سالم تا دارای نیازهای ویژه نیز مسلط خواهید شد.

دوره‌ی جامع برنامه نویسی تی آر ایکس که برای اولین بار به زبان فارسی در دنیا ارائه شده است به عنوان کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین دوره آموزشی برنامه نویسی تی آر ایکس می باشد که در قوی ترین شکل ممکن توسط استاد سجاد عارفی نیا تدوین شده است.

اولین به زبان فارسی در دنیا

در گام اول با هدف و مفهوم یک برنامه بصورت دقیق آشنا خواهی شد و با تسلط بر فهم هدف و مفهوم برنامه می توانی چشم اندازی درست برای هر فردی در هر شرایطی ترسیم کنی.

در گام دوم به ترسیم مسیر هدف برای ورزشکاران و غیر ورزشکاران آشنا خواهی شد و یاد خواهی گرفت که ترسیم مسیر هدف شامل چه مراحلی است و در هر مرحله باید چه کارهای انجام دهی.

در گام سوم به صورت جامع کامل دقیق حرفه ای با روند ایجاد یک برنامه درست و مناسب مسلط خواهی شد. در این گام به دقت در خواهی یافت که برای ایجاد یک برنامه باید چه روند و نکاتی را رعایت کنی.

در گام چهارم با کلید واژه های اساسی و ضروری آشنا خواهی شد و در ساده ترین شکل ممکن به خاطر خواهی سپرد که در نوشتن برنامه چه نکاتی را به دقت رعایت و اجرا کنی.

در گام پنجم با راهنمایی جامع تنظیم برنامه روبرو خواهی شد و با درک ساختار ایجاد هر برنامه می توانی برای اهداف مختلف و برای هر فردی در هر سنی برنامه نویسی را انجام دهی.

در گام ششم به توضیحات تخصصی و دقیق برنامه نویسی و روش های گوناگون با اهداف ویژه مسلط خواهی شد تا بتوانی بهترین برنامه‌های تمرینی را در دقیق‌ترین شکل و فرم بنویسی و برای هر فردی تجویز کنی.

در این دوره چه چیزهای یاد خواهی گرفت ؟  به صورت کامل از مفهوم برنامه نویسی تا روش‌های درست طراحی مراحل برنامه و تعیین هدف واقع بینانه و تخصصی را در این دوره در ساده ترین شکل ممکن یاد خواهی گرفت.

بعد از این دوره برای چه کسانی میتونی برنامه بنویسی ؟  این دوره در کامل‌ترین شکل طراحی و تدوین شده تا با یادگیری تمام اصول علمی و کاربردی بتونی برای هر فردی در هر سطحی چه ورزشکار از مبتدی تا حرفه‌ای چه غیر ورزشکار از عادی تا نیاز ویژه برنامه دقیق و درست بنویسی.

چه کسانی میتونن ازین دوره بهره ببرند؟  اگه مربی هستی و سردرگم در انتخاب برنامه این دوره واست ضروریه، اگه فردی هستی که واست مهمه با هدف و درست تمرین کنی یا تمرین بدی این دوره واست حیاتیه، اگه ورزشکاری و میخوای از تی آر ایکس استفاده کنی این دوره واست لازمه، اگه تا حالا ورزش نکردی و میخوای علمی و دقیق و راحت به اهدافت برسی این دوره تنها انتخابته، اگه میخوای یه برنامه نویس تخصصی و حرفه ای بشی طوری که بتونی برای هر فردی مثل یک مشاور متخصص راهگشا باشی و فرد رو به آرزوهاش برسونی باید این دوره رو حتما ببینی.

من | سجاد عارفی نیا

سجاد عارفی نیا
کد تخفیف بگیر !

نویسنده اولین و کاملترین کتاب تی آر ایکس در ایران، بعد از سال‌ها تحقیق، پژوهش، مربیگری و مدرسی در تمام سطوح ورزشی ایران از مبتدی تا تیم ملی، بر آن شدم تا تمام داشته‌های علمی و عملی خود را به صورت کاملا کاربردی در مجموعه‌های هوشمند آموزشی آنلاین و مدرن ارائه دهم تا گامی هر چند اندک در خلقِ سیستم آموزش نوین فارسی زبانان بردارم.

بعد از ارائه کاملترین مجموعه تمرینات اسلینگ به عنوان اولین کتاب تی آر ایکس در ایران و با برگزاری دوره‌های عمومی و خصوصی مربیگری تی آر ایکس در سراسر ایران، تضمین می‌نمایم این دوره کاملترین و قوی‌ترین سیستم آموزشی در دنیاست. آموزش به صورت گام به گام و دقیق ارائه شده است.

در این آموزش شما به درک کامل و دقیقی از برنامه نویسی خواهید رسید و به تمام اصول علمی و عملی و کاربردی مهم برای طراحی و نگارش یک برنامه درست کارا و دقیق برای هر فردی مسلط خواهید شد.

با من حرفه‌ای شو

بعد از این دوره درخواهی یافت که تا کنون چنین محتوای علمی در برنامه نویسی ورزشی با کاربردی ترین شکل و حرفه‌ای‌ترین نوع آموزش وجود نداشته است.

اولین دوره آموزشی برنامه نویسی تی آر ایکس به زبان فارسی در دنیا

کامل‌ترین و دقیق‌ترین محتوای آموزشی برای حرفه‌ای شدن شما در برنامه نویسی تی آر ایکس ارائه شده است تا با هر هدفی و با هر نگاهی به بیشترین بهره‌وری از آموزش در این دوره برسید. تضمین این مدعا منحصر به فرد بودن توانایی و تخصصِ مدرسِ دوره است به طوری که با نگاهی علمی و کاربردی علاوه بر آموزش دقیق و درست مبانی برنامه نویسی تمام تجربیات خود را نیز به صورت کاربردی در برنامه نویسی برای سطوح مختلف ورزشی در این دوره ارائه داده است.

شایان ذکر است که دوره برنامه نویسی تی آر ایکس توسط استاد سجاد عارفی‌نیا ارائه شده است. ایشان محقق، متخصص، مربی ملی و نویسنده اولین کتاب تی آر ایکس در ایران که با برگزاری اولین دوره‌های آموزشی خصوصی و عمومی مربیگری و مدرسی کشور پایه گذار علمی و عملی رشته‌های نوین می‌باشد و ساختار ساز آموزشی رشته‌های نوین ورزشی هستند. آموزش تخصصی به بیش از هزار نفر و ارائه کتاب به بیش از 7 هزار علاقمند در سراسر کشور و همچنین دارنده نشان تاییدیه اروپا برای آموزش‌های مدرن ایشان، از تسلط و تخصص در زمینه آموزش مربیگری و مدرسی حکایت دارد.

مدرس دوره : سجاد عارفی‌نیا

باید بدانید . . .
سجاد عارفی‌نیا اولین رئیس کمیته آموزش کراس فیت ایران است که تمام ساختارهای آموزشی کراس فیت کشور را بنیان گذاری نمود.
سجاد عارفی‌نیا نویسنده اولین کتاب کراس فیت و برنامه‌های تمرینی در ایران است که منبع آموزشی تمام دوره‌های آموزشی کراس فیت کشور است.
سجاد عارفی‌نیا موسس و اولین رئیس کمیته پژوهش انجمن آمادگی جسمانی در فدراسیون همگانی ایران است.
سجاد عارفی‌نیا نویسنده اولین کتاب تی آر ایکس و برنامه‌های تمرینی در ایران است.
سجاد عارفی‌نیا دانش آموخته طب ورزشی در تمام مقاطع از دانشگاه تهران است.
سجاد عارفی‌نیا برگزار کننده اولین سمینار رسمی کراس فیت در ایران است.
سجاد عارفی‌نیا برگزار کننده اولین سمینار آکادمیک رسمی کراس فیت در ایران است.
سجاد عارفی‌نیا برگزار کننده اولین کارگاه رسمی مربیگری کراس فیت در ایران است.
سجاد عارفی‌نیا برگزار کننده اولین کارگاه رسمی مربیگری کراس فیت در تهران است.
سجاد عارفی‌نیا اولین مدرس و برگزار کننده دوره تخصصی چربی سوزی و کراس فیت در ایران است.
سجاد عارفی‌نیا اولین و تنها مدرس کراس فیت در ششمین دوره بین المللی مربی بدنساز در پژوهشگاه تربیت بدنی ایران است.
اولین و تنها کتاب معتبر تی آر ایکس در ایران که منبع رسمی مربیگری تی آر ایکس و مدرسی فدراسیون می‌باشد در دوره به صورت رایگان قابل دانلود است.
تنها ارائه دهنده کتاب سامانه مورمور می‌باشد. برای خرید و دانلود کتاب تی آر ایکس کلیک کنید.

کتاب تی آر ایکس و برنامه نویسی تی آر ایکس

امکان دانلود کتاب و جزوات مهم و آموزشی برای تکمیل و تقویت یادگیری شما
آموزش به صورت تصویری و با فیلم و اسلاید با آنالیز دقیق قابل فهم و در دسترس
ارائه مدرک قابل رجیستری و رهگیری در سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی ایران
  • تضمین و تسلط با محتوای آموزشی منحصر به فرد

بسیار خرسندیم که شما هم تصمیم گرفته‌اید مانند بیشمار افرادی که تا کنون دوره را گذرانده‌اند از طریق دانشگاه آنلاین به فراگیری دوره مربیگری تی آر ایکس بپردازید. در این دوره قطعاً دانش خود را در تمام زمینه‌های ورزشی گسترش می‌دهید.
  • این دوره شامل 6 گام است که هر کدام موضوع خاص خود را دارند. هر بخش شامل آموزش‌های مختلف تا مطمئن شویم که شما مفاهیم را به راحتی فرا گرفته‌اید. برای ما فراگیری دقیق و علمی شما مهم است. پس با ارائه بهترین روش و با کیفیت ترین مطالب همراه شما هستیم.
  • برای کسب مدرک و بارگذاری آن باقابلیت رجیستری با کد مخصوص در سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی ایران باید در آزمون‌های ارائه شده نمره حدنصاب را کسب نمایید. آزمون‌ها در انتهای هر بخش در نظر گرفته‌شده‌اند. آزمون‌ها هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه تشخیصی. چرا که هدف ما این است که شما به‌درستی به مباحث مسلط شوید.

نویسنده اولین و تنها کتاب معتبر تی آر ایکس در ایران

اولین مدرس کراس فیت در ششمین دوره بین المللی مربی بدنساز پیشرفته

برگزار کننده اولین دوره چربی سوزی و کراس فیت در ایران

برگزاری اولین سمینار کراس فیت در ایران. ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

برگزاری اولین دوره رسمی مربیگری کراس فیت در ایران (همراه با معرفی اولین مربیان کشور) ۱ /آذر/۱۳۹۶

برگزاری اولین دوره رسمی کارگاه مربیگری کراس‌فیت در تهران ۲۵ آذر ۹۶

این دوره به عنوان اولین دوره آنلاین به زبان فارسی در دنیا به صورت جامع برای برنامه نویسی تی آر ایکس توسط استاد سجاد عارفی‌نیا به گونه‌ای طراحی و تدوین شده است که هر فردی با هر سطح توانایی به تمام مبانی از پایه تا پیشرفته به صورت حرفه‌ای مسلط خواهد شد. چه برای یادگیری برنامه نویسی و چه برای تسلط بر برنامه نویسی تی آر ایکس و چه به منظور رفع اشکالات اساسی خود باید این دوره را بگذرانید.
شیوه اجرای آموزشی در این دوره در نوع خود در دنیا بی نظیر محسوب می‌شود و تا کنون به زبان فارسی هیچ دوره آموزش برنامه نویسی با این کیفیت و خلاقیت ارائه و برگزار نشده است. آموزش مصور همراه با فیلم و صوت به صورت کامل، دستیابی به جامعترین بانک اطلاعاتی و علمی، دانلود کتاب و جزوات و امکانات بسیار دیگر برای دستیابی به این مهم یعنی تسلط شما در دوره در نظر گرفته شده است. بعد از دوره به صورت خلاقانه خواهید توانست برنامه نویسی تی آر ایکس را برای هر فردی انجام دهید.
شما بعد از گذراندن دوره بلافاصله دارای گواهی برنامه نویسی قابل رجیستری در سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی با کد اختصاصی خواهید بود. برای افرادی که دوره را به اتمام برسانند گواهی شرکت در دوره ارائه می‌شود. ارسال مدرک فیزیکی به آدرس شما منوط به واریز هزینه در نظر گرفته شده است.

تنها سامانه ارائه دهنده مدرک قابل رجیستری به زبان فارسی در دنیا
بعد از این دوره مدرک صادرشده در سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی قابل رصد خواهد شد.
سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی بر اساس الگوریتم پیشرفته امکان رصد و جستجوی مدارک ثبت شده را داراست. این سیستم تاییدیه های لازم برای اعتبار دوره‌ها و مدرسین را منتشر می‌نماید.
آشنایی کامل با سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی :
- امکان ثبت و رجیستری هر نوع مدرکی.
- امکان درخواست کد رهگیری اختصاصی.
- قابلیت رصد و پیگیری مدارک سیستمی.
- اعتبار سازی و اعتبار بخشی به مدارک.
- کیف مدرک آنلاین همیشه در دسترس شما.
- امکان معرفی سازمانی، گروهی و شرکتی.
(ثبت مدرک در سیستم ردیابی اسناد الکترونیکی شامل هزینه است اما برای افرادی که دوره را گذرانده اند، از طرف سامانه به صورت رایگان انجام خواهد شد).
- اثبات رسمی تکمیل دوره و کسب مدرک - امکان معرفی به شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌صورت رسمی - اعلام رسمی به‌عنوان صاحب مدرک و هویت در توانایی مربوطه - اشتراک‌گذاری مدرک با صاحبان مشاغل، کارفرمایان و دوستان و شاگردان با کد اختصاصی
پلن 1: در صورتی که برای شرکت در دوره هزینه ای کمتر از 1 میلیون تومان واریز کرده باشید باید برای صدور مدرک 100 درصد هزینه صدور و رجیستری را واریز نمایید. |
پلن 2: اگر برای شرکت در دوره هزینه بین 1 تا 2 میلیون تومان واریز کرده باشید هزینه صدور مدرک شامل 50 درصد تخفیف خواهد شد. |
پلن 3: در نهایت اگر هزینه اولیه واریزی شما بیشتر از 2 میلیون تومان باشد برای صدور مدرک 75 درصد تخفیف برای صدور مدرک شما در نظر گرفته خواهد شد.

برگزار کننده اولین دوره‌های آموزشی آنلاین به زبان فارسی در دنیاگام‌های درست موفقیت در سیستم مربیگری و مدرسی که امروزه یکی از بهترین شغل‌ها در سراسر دنیا است به طور کامل توسط بهترین فارسی زبانان دنیا ارائه داده‌ایم تا خیالتان از داشتن قوی‌ترین منبع آموزشی و یادگیری آسوده خاطر باشد و بتوانیم گامی مهم در مسیر آرامش و موفقیت شما برداریم. شما هم با فراگیری دوره‌های آموزشی سامانه می‌توانید مدرس ما باشید. تلاش از شما راهنمایی و همکاری از مابا آرزوی بهترین‌هامدیریت سامانه آموزش آنلاین علم هنر مهارت ورزش

دوره رو بگیر
ثبت نام شده: 884 شرکت‌کنندگان
مدت زمان: 1روز
لکچر: 4
ویدیو: 75 دقیقه
سطح دوره:

چطور در دوره شرکت کنم؟

بعد از انتخاب دوره، به مرحله پرداخت بروید و با تکمیل کردن اطلاعات پرداخت، خرید را کامل کنید. پس از آن می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود به تمام دوره‌های خریداری شده دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن تمام فعالیت‌های شما در حساب کاربری‌تان قابل مشاهده و آنالیز است. سیستم حرفه‌ای بررسی و یادگیری از طریق حساب کاربری.

ارتباط سریع

نام و نام خانوادگی(ضروری)
موضوع ارتباط شما(ضروری)
قیمت:
2/500/000(تومان) 1/500/000(تومان)

Layer 1
پشتبانی
1
Scan the code
از بین کارشناسان آنلاین پاسخ خواهند داد
درود، با 5 پشتیبان آنلاین، چه کمک و راهنمایی لازم داری؟ تلاش می‌کنیم در اولین زمان ممکن پاسخگو باشیم پس پیام خود را بگذارید ...