سوالی داری؟
نام و نام خانوادگی
شماره همراه
درخواست مشارکت
سرمایه گذاری در سامانه
سرمایه گذاری در یک یا چند دوره
خرید حق انحصاری یک دوره خاص
شرح خواسته شما
حذف فایل
آیا مطمئن هستید که می خواهید این فایل را حذف کنید؟
پیام ارسال شد. بستن

عکاسی مقدماتی

عکاسی مقدماتی هنگامه امیری نژاد سامانه آموزش آنلاین فینیور

عنوان دوره عکاسی مقدماتی

دوره عکاسی مقدماتی استاد هنگامه امیری نژاد، ‌که‌ در قالب فایل‌های ویدیوئی در اختیار هنرجو قرار داده می‌‌شود؛ در3 فصل، هر فصل دارای 10 درس؛ جمعاً 30 درس به صورت جامع و کامل از تاریخچه و شروع پیدایش عکاسی و شکل‌گیری اولین عکس‌ها تا شناخت ‌دوربین‌های دیجیتال و نحوه نوردهی و کارکرد آن‌ها، با عناوین و سر فصل‌های زیر تهیه و تدوین گردیده‌است:

مباحث آموزشی در دوره عکاسی مقدماتی

فصل اول : تاریخچه HISTORY

درس اول: اتاقک تاریک CAMERA OBSCURA

درس دوم: هلیوگرافی HELIOGRAPHY

درس سوم: داگرئوتایپ DAGUERREOTYP

درس چهارم: کالوتیپ CALOTYPE

درس پنجم: چاپ آلبومین ALBUMEN PRINT

درس ششم: صفحات مرطوب WET PLATES

درس هفتم: صفحات خشک Dry PLAT

درس هشتم: تئوری سه رنگ THREE COLOR THEORY

درس نهم: دوربین‌ها CAMERAS

درس دهم: عکاسی در‌ایران PHOTOGRAPHY IN IRAN

فصل دوم: ساختار ‌دوربین‌های دیجیتال THE STRUCTURE OF DIGITAL CAMERAS

درس اول: طبقه بندی دوربین‌ها TYPE OF CAMERAS

درس دوم: متعلقات دوربین CAMERAS ACCESSORIES

درس سوم: اجزای اصلی دوربین THE MAIN COMPONETS

درس چهارم: فاصله کانونی FOCAL LENGHT

درس پنجم: لنزها LENSES

درس ششم: انواع فیلتر TYPE OF FITER

درس هفتم: انواع فلاش TYPE OF FLASH

درس هشتم: دکمه‌های روی دوربین BUTTONS ON THE CAMERA

درس نهم: مدهای دوربین MODE DIAL

درس دهم: منو دوربین‌ها CAMERA MENU

فصل سوم: تنظیمات نوردهی EXPOSURE SETTINGS

درس اول: نورسنجی PHOTOMETRY

درس دوم: مثلث نوردهی EXPOSURE TRIANGLE

درس سوم: حالت تنظیم دستی MANUAL MODE

درس چهارم: روش‌ها و مد‌های نورسنجی METERING MODE

درس پنجم: هیستوگرام HISTOGRAM

درس ششم: قفل نوردهی EXPOSURE LOCK

درس هفتم: جبران نوردهی EXPOSURE COMENSATION

درس هشتم: براکتینگ BRACKETING

درس نهم: ترازسفیدی WHITE BALANCE

درس دهم: مُدهای فوکوس FOCUSING MODES 

 

در فصل اول از دوره عکاسی مقدماتی، با عنوان تاریخچه، با هر آنچه ‌‌که‌ مربوط به پیدایش و ظهور عکاسی، همچنین اولین عکاسان و نحوه‌ی ثبت عکس توسط آن‌ها و شکل‌گیری اولین دوربین‌ها و روند تکمیل و پیشرفت دوربین‌ها آشنا می‌‌شوید و بر مبانی نظری عکاسی مسلط خواهید شد.

در درس اول از‌ این فصل با عنوان اتاقک تاریک، شما در زمانی معادل با 5 دقیقه، خواهید آموخت اولین عکس‌ها توسط چه دوربینی، طی چه روندی و توسط چه عکاسانی ثبت شدند. بنابراین بعد از اتمام درس اول شما کسی هستید که می‌‌تواند ساختار‌ یک دوربین عکاسی و اجزای اصلی و ثابت آن و همچنین نحوه‌ی شکل‌گیری تصویر و ثبت عکس و عوامل دخیل در‌ این روند را؛ بدون در نظر گرفتن تجهیزات امروزی که همان دوربین عکاسی دیجیتال است تفسیر کند.

در درس دوم از‌ این فصل با عنوان هلیوگرافی، در زمانی برابر با 4 دقیقه، با اولین عکاس تاریخ که توانست اولین عکس تاریخ را به نام خودش ثبت کند آشنا می‌‌شوید. همچنین بعد از پایان‌ این درس بر چگونگی شکل‌گیری اولین تصویر و تمامی‌‌مراحل عملی آن، که همان تکنیک اولیه عکاسی می‌‌باشد تسلط خواهید ‌یافت.

درس سوم از فصل اول دوره عکاسی مقدماتی، داگرئوتایپ نام دارد. در‌ این درس، طی زمانی برابر با 4 دقیقه، با دومین عکاس تاثیر گذار در روند شکل‌گیری عکاسی و تکنیک شخصی او آشنا خواهید شد. بعد از پایان‌ این درس شما بر تمامی‌‌ مراحل شکل‌گیری تصویر به روش داگرئوتایپ مسلط خواهید شد.

درس چهارم از‌ این فصل با عنوان کالوتیپ، طی زمانی معادل با 4 دقیقه شما را با شخصی که توانست انقلابی در عکاسی بریتانیا‌ ایجاد کند و همچنین تکنیک او، آشنا می‌کند. پس از سپری کردن‌ این درس شما می‌توانید ضمن تسلط بر مراحل علمی ‌‌و عملی ثبت عکس به روش کالوتیپ، عکسی به روش فوق ‌ایجاد نمایید.

در درس پنجم از فصل تاریخچه، در زمانی معادل با 3 دقیقه با عنوان چاپ آلبومین، با اولین و رایج‌ترین روش چاپ عکاسی در قرن نوزدهم آشنا می‌‌شوید و همچنین طی‌ این درس بصورت عملی مراحل چاپ آلبومین را فرا خواهید گرفت.

درس ششم از‌ این فصل، اختصاص دارد به صفحات مرطوب و شما طی زمانی 5 دقیقه‌ای، تکنیک جدیدی از ثبت عکس با صفحات شیشه‌ای را فرا خواهید گرفت و بر روند اجرای تکنیک‌های صفحات مرطوب مسلط خواهید شد.

درس هفتم از فصل اول، صفحات خشک نام دارد. در‌ این درس طی زمانی برابر با 17 دقیقه؛ ابتدا با روند ثبت تصویر به روش صفحات خشک آشنا می‌‌شوید. در ادامه با تمامی ‌‌اتفاقات مهمی‌‌که در‌ این دوره در عکاسی رخ داده است؛ همچون ظهور اشخاص تاثیرگذار در پیدایش شکل نوینی از عکاسی مانند جرج‌ ایستمن و پیدایش ‌دوربین‌های عکاسی اتوماتیک و روند تکمیل آنها آشنا خواهید شد. همچنین در‌ این درس تکنیک‌های عکاسانی که پایه گذار ثبت حرکت در عکاسی هستند و روند پیدایش امولسیون و فیلم‌های ارتوکروماتیک و پانکروماتیک را فرا خواهید گرفت.

در درس هشتم از فصل تاریخچه، در زمانی 8 دقیقه‌ای، با تئوری سه رنگ در عکاسی و عکاسی رنگی و نحوه‌ی پیدایش آن آشنا می‌‌شوید و در پایان درس چگونگی ظهور فرایندهای رنگی؛ فیلم‌های اتوکروم و رنگی در عکاسی را فرا خواهید گرفت.

درس نهم از فصل تاریخچه اختصاص دارد به دوربین‌ها. در‌ این درس در زمانی برابر با 5 دقیقه، با روند پیدایش اولین ‌دوربین‌های آنالوگ آشنا خواهید شد و همچنین بر ویژگی‌های ‌دوربین‌های اولیه و نحوه کارکرد آنها مسلط خواهید شد.

درس دهم و آخرین درس از فصل تاریخچه، با عنوان عکاسی در‌ایران، شما در زمانی معادل با 5 دقیقه، هر آن چیزی را که مربوط به پیدایش عکاسی و ظهور اولین عکاسان و توسعه عکاسی در‌ایران می‌‌باشد فرا خواهید گرفت.

در فصل دوم از دوره عکاسی مقدماتی، با عنوان ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، ابتدا با دوربین عکاسی و ساختار تشکیل دهنده‌ی آن؛ دسته‌های عمده دوربین عکاسی، اجزای اصلی و تمامی ‌‌متعلقات و تجهیزات ضروری و کمکی دوربین‌ها همچون فیلترها و لنزها آشنا خواهید شد. همچنین منوی کامل ‌دوربین‌های دیجیتال را به صورت کامل و جامع فرا خواهید گرفت.

در درس اول از فصل ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، با عنوان طبقه بندی دوربین‌ها، در مدت زمان 18 دقیقه؛ ابتدا با دوربین عکاسی و ساختار تشکیل دهنده‌ی آن؛ سپس با دسته‌های عمده دوربین عکاسی، ویژگی‌ها و شباهات و تفاوت‌های هرکدام آشنا خواهید شد. در ادامه‌ی مبحث نحوه‌ی تقسیم بندی دوربین‌ها بر اساس قطع آن‌ها را فرا خواهید گرفت و بر ویژگی‌ها کاربرد و کارایی هر کدام از انواع ‌دوربین‌های دیجیتال مسلط خواهید شد. در پایان‌ این درس می‌توانید نوع دوربین مورد نیاز و منطبق با شرایط خود را به درستی انتخاب کنید.

درس دوم از فصل دوم دوره عکاسی مقدماتی اختصاص دارد به متعلقات دوربین. در‌ این درس طی مدت 14 دقیقه با ساختمان و اجزای دوربین عکاسی، قسمتهای مختلف ‌دوربین‌های دیجیتال، وظیفه و چگونگی کارایی هر کدام در ثبت تصویر آشنا می‌‌شوید. در پایان‌ این درس شما می‌توانید با شناخت و اطلاعات کامل تمامی‌‌تجهیزات لازم و ضروری مناسب با دوربین مورد نظر خود مانند کارت حافظه، کیف دوربین، سه پایه و سایر لوازم را انتخاب و تهیه کنید.

در درس سوم از فصل ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، در مدت زمانی برابر با 18 دقیقه، به صورت تخصصی و جامع با تجهیزات اصلی و اساسی هر دوربین دیجیتال که از عوامل اصلی تشکیل و ثبت تصویر هستند آشنا خواهید شد. در پایان‌ این درس با کاربرد و چگونگی کارکرد تمامی‌‌اجزای تشکیل دهنده ‌دوربین‌های عکاسی دیجیتال مسلط خواهید شد.

درس چهارم از فصل دوم عکاسی مقدماتی، در مدت زمانی معادل 6 دقیقه، با فاصله کانونی که‌ یکی از مباحث اساسی در چگونگی عملکرد لنزها و میدان دید هست آشنا می‌‌شوید. بعد اتمام ‌این درس اطلاعات کامل را در مورد چگونگی کم و زیاد کردن وسعت میدان دید کسب کرده و توانایی اجرای آن را خواهید داشت.

در درس پنجم، طی مدت زمان 34 دقیقه‌ای، همه‌ی آنچه که باید در مورد لنزها و نحوه‌ی کارکرد سیستم داخلی آن‌ها بدانید را فرا خواهید گرفت و در ادامه درس با انواع لنزها و ویژگی هرکدام و کارایی و کاربرد آنها آشنا خواهید شد. در پایان‌ این دوره شما می‌‌توانید با تکیه بر اطلاعات فرا گرفته لنزهای منطبق با نوع و سبک عکاسی خود را بشناسید و آن‌ها را تهیه کنید.

درس ششم از فصل ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، اختصاص دارد به شناخت انواع فیلترهای عکاسی که از لوازم جانبی مورد استفاده در عکاسی هستند. در مدت زمانی برابر با 40 دقیقه، انواع فیلتر‌ها و ویژگی و کارایی آنها را فرا خواهید گرفت. و در نهایت شما کسی هستید که می‌‌‌تواند نسبت به سبک وتکنیک و نوع عکسبرداری خود و با توجه به شناخت فیلترها و کاربرد آنها، نمونه مورد نیاز خود را انتخاب و به درستی از آن استفاده کنید.

در درس هفتم از فصل دوم با عنوان فلاش‌ها، در زمانی 28 دقیقه‌ای، همه آنچه را که باید از منابع نور مصنوعی در عکاسی بدانید فرا خواهید گرفت. در‌ این درس با انواع فلاش‌ها، ویژگی، ساختمان و ساختار تشکیل دهنده‌ی آنها آشنا خواهید شد و می‌‌‌توانید نسبت به نیاز خود با توجه به سبک و شرایط عکاسی خود، فلاش مورد نظر خود را انتخاب و به درستی آن را به کار گیرید.

درس هشتم از فصل ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، اختصاص دارد به دکمه‌های روی دوربین. در‌ این درس در مدت زمان 16 دقیقه‌ای، با تمامی‌‌‌دکمه‌های اختصاصی روی بدنه ‌دوربین‌های عکاسی دیجیتال، نام تخصصی همراه با کاربرد هر کدام آشنا خواهید شد. در پایان‌ این درس شما بر کارایی و نحوه چگونگی استفاده از دکمه‌های روی دوربین مسلط خواهید شد.

درس نهم از فصل دوم دوره عکاسی مقدماتی، با عنوان مُد‌های دوربین، اختصاص دارد به شناخت کامل حالت‌های مختلف عکسبرداری. در‌ این درس در مدت زمانی معادل با 8 دقیقه، به تمامی‌‌‌مُدها و حالت‌های مختلف عکاسی و نحوه کارکرد هرکدام مسلط خواهید شد.

در درس دهم از فصل ساختار ‌دوربین‌های عکاسی، با عنوان منو دوربین‌ها، در مدت زمان 38 دقیقه‌ای، شما به تمامی‌‌‌منوها، فرمان‌ها و تنظیمات داخلی ‌‌دوربین‌های عکاسی دیجیتال مسلط خواهید شد و ازین پس از تمامی‌‌قابلیت‌های نهفته در دوربینتان در جهت عکسبرداری بهتراستفاده خواهید کرد.

در فصل سوم از دوره عکاسی مقدماتی، با عنوان تنظیمات نوردهی، تمام و کمال با نحوه‌ی نوردهی و نورسنجی آشنا خواهید شد و روش‌های موجود اندازه گیری و شناخت نور جهت رسیدن به‌یک نوردهی صحیح و متعادل را فرا خواهید گرفت.

درس اول از فصل تنظیمات نوردهی، با عنوان نورسنجی در مدت زمانی معادل با 10 دقیقه، به مبحث شناخت نور پرداخته می‌‌‌شود و شما با نحوه‌ی نوردهی صحیح و راه‌های رسیدن به آن آشنا می‌‌‌شوید. پس از اتمام‌ این درس شما می‌‌‌توانید عکسی با نوردهی صحیح و نرمال بگیرید.

در درس دوم از فصل 3، با عنوان مثلث نوردهی به طور کامل و جامع در مدت زمانی 20 دقیقه‌ای، با فاکتورهای اصلی تنظیم نورسنجی در دوربین عکاسی آشنا می‌‌شوید. پس از پایان‌ این درس شما به طور کامل می‌‌توانید آیتم‌های مثلث نوردهی را نسبت به هم تنظیم نمایید.

درس سوم از فصل تنظیمات نوردهی، اختصاص دارد به تنظیم دستی نوردهی در دوربین عکاسی. در‌ این درس در زمانی معادل با 9 دقیقه، تمام تنظیماتی که در اختیارتان به عنوان عکاس قرار می‌‌گیرد تا جهت رسیدن به‌ یک ثبت مناسب، به صورت دستی تنظیم کنید را فرا خواهید گرفت.

درس چهارم از فصل سوم با عنوان روش‌ها و مُد‌های نورسنجی، در زمانی 10 دقیقه‌ای، شما با تمام روش‌های سنجش و اندازه گیری نور از جمله استفاده از نورسنج دستی، و مُدهای نورسنجی که در دوربین تعبیه شده آشنا می‌‌شوید و با گذراندن‌ این درس می‌توانید به نوردهی صحیح و نرمال در عکس‌های بعدی خود دست پیدا کنید.

در درس پنجم از فصل تنظیمات نوردهی، در زمانی معادل با 8 دقیقه، با مفهوم هیستوگرام و نحوه‌ی کارکرد ‌این قابلیت در ‌دوربین‌های عکاسی دیجیتال آشنا خواهید شد. با ‌یادگیری خوانش نور توسط هیستوگرام دوربین می‌توانید تمام اشتباهات نورسنجی خود را رفع و به‌ یک ثبت مناسب برسید.

در درس ششم از‌ این فصل در مدت زمانی برابر با 5 دقیقه، شما با قابلیت قفل نوردهی که می‌‌تواند به نورسنجی سریع‌تر و مناسب کمک کند آشنا خواهید شد و روش کار با قفل نوردهی در موقعیت‌های مناسب را فرا خواهید گرفت.

درس هفتم از فصل تنظیمات نوردهی، اختصاص دارد به قابلیت جبران نوردهی. در‌این درس در زمانی 4 دقیقه‌ای، با مفهوم جبران نوردهی آشنا خواهید شد و کار با‌ این قابلیت و چگونگی استفاده از آن را در شرایط مناسب فرا خواهد گرفت.

درس هشتم از فصل سوم، شما را در زمانی معادل با 4 دقیقه با قابلیت براکتینگ دوربین عکاسی دیجیتال آشنا می‌کند. در‌ این درس و بعد از گذراندن درس، چگونگی رسیدن به‌ یک ثبت نرمال با نوردهی مناسب را فرا خواهید گرفت.

در درس نهم از فصل سوم، با عنوان تراز سفیدی در زمانی معادل با 9 دقیقه، با مفهوم تراز سفیدی‌ یا وایت بالانس آشنا می‌‌شوید. در‌ این درس شما نحوه‌ی تنظیم تراز سفیدی ‌یا تشخیص و درست نشان دادن رنگ سفید و سایر رنگ‌ها در عکس را فرا خواهید گرفت.

درس دهم از فصل سوم با عنوان مُد‌های فوکوس، در زمانی برابر با 12 دقیقه، شما تمام روش‌های واضح سازی و تاکید روی سوژه از طریق مدهای فوکوس خودکار و رینگ فوکوس دستی را فرا خواهید گرفت.

من| هنگامه امیری نژاد

مدرس دوره عکاس مقدماتی، بعد از کسب تجربه در حوزه تدریس در رشته عکاسی در طی مدت‌های متمادی، احساس نیاز به وجود منابع علمی‌‌و تخصصیِ مناسب برای مقاطع مختلف اعم از دانش آموزان، دانشجویان، همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش و مدرسین گرامی‌‌ در‌ این حوزه، راه‌گشای تهیه و تدوین دوره‌های جامع علمی‌-تخصصی و کاربردی در رشته عکاسی شد.

در دوره عکاسی مقدماتی همان‌گونه که از نام آن پیداست، تمامی‌‌ مقدمات و اصول پایه و اساسی برای ورود به حوزه عکاسی اعم از شناخت عکاسی و تاریخچه پیدایش آن، شناخت ساختمان ‌دوربین‌های عکاسی دیجیتال، دکمه‌ها آپشن‌ها منو‌ها و قابیلت‌های مختلف آن، تجهیزات اولیه لازم و ضروری برای عکاسی، نورسنجی نوردهی را به صورت طبقه بندی شده و مرحله به مرحله در قالب ویدیو، فرا خواهید گرفت.

لازم به ذکر است، از هر گروه با هر سطحی از علم و دانش هنری که هستید می‌توانید برای شرکت در‌ این دوره اقدام کنید. تمامی ‌‌مطالب بیان شده در‌ این دوره در سطح مقدماتی و پایه برای شروع راه عکاسی می‌‌باشد. بعد از اتمام دوره عکاسی مقدماتی شما کسی هستید که می‌‌تواند به راحتی و با روش‌های اصولی و درست با ‌دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای به عکاسی بپردازد.

معلمان و همکاران فرهنگی، می‌‌توانند ضمن تقویت و ارتقا سطح دانش شخصی، با استناد به دوره مذکور به عنوان منبعی معتبر و تضمین شده، به امر تدریس مشغول و دانش آموزان عزیز، نیز می‌‌توانند به کمک مطالب و قوانین مطرح شده، پایه ریزی درست و مناسب جهت خلق آثار خود در مراحل بعدی آموزش را داشته باشند.

همچنین مدرسین گرانقدر، می‌‌توانند با تکیه بر داشتن منبع آموزشی مناسب و محتوای هدفمند، روش تدریس خود را بهبود بخشیده و علم و آموزه‌های ارزشمند خود را در قالب مشخص در اختیار هنرجویان قرار دهند. دانشجویان گرامی‌‌ به کمک اصول مطرح شده می‌‌توانند در هر مرحله‌ای که قرار دارند، کیفیت آثار خود را ضمن تضمین درست و اصولی بودن آن‌ها ارتقا بخشند و در نهایت شما دوستان عزیز در هر دوره سنی، رشته تحصیلی و جایگاه شغلی که به دنبال فراگیری هنر عکاسی از طریق منبع و مرجع معتبر می‌‌باشید، با آرامش خاطر می‌‌توانید در‌ این دوره از پایه‌ای و اصولی ‌ترین مطالب آموزش عکاسی شروع به‌یادگیری و هنرآموزی نموده و وارد مسیر منتخب خود شوید.

خرید محصولات هنری استاد هنگامه امیری نژاد در فروشگاه مورمور : تماشای تابلوهای هنری

f084943 4 j697968 2 r356283 1

تاییدیه سیستم ایی دی تی اس

دوره های استاد هنگامه امیری نژاد در سامانه آموزشی آنلاین فینیور

فصل اول: تاریخچه

فصل دوم: ساختار ‌دوربین‌های دیجیتال

فصل سوم: تنظیمات نوردهی

با توجه به نوع ارائه دوره تمام افراد علاقه‌مند به عکاسی با هر سطحی؛ از این دوره بهره‌مند خواهند شد.
تمام دروس دوره به صورت کامل با فیلم های آموزشی، آموزش داده شده است؛ پس بدون نیاز به مطالعه خواهید توانست تمام مبانی آموزشی عکاسی را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.
مدت زمان فیلم های آموزشی طراحی شده در این دوره 360 دقیقه است، پس از زمان شرکت در دوره با 6 ساعت آموزش مداوم روبرو خواهید شد که می توانید وابسته به نوع علاقه و شرایط‌تان این دوره را در یک روز یا یک هفته به اتمام برسانید.
نوع آموزش دوره به گونه ایست که هنرمند حتی بدون داشتن دوربین های دیجیتال خواهد توانست شیوه ی تنظیم ،به کارگیری و استفاده از انواع دوربین های مختلف را فرا بگیرد، پس حتی اگر دوربین دیجیتال هم ندارید سعی کنید با آموزش های گام به گام تدوین شده در این دوره پیش بروید.
نحوه ارایه هر درس در پلتفرم فینیور به گونه ایست که هنرجو در هر زمانی می تواند در هر درس سوال و نظر خود را ارائه دهد و مدرس دوره در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم را ارائه می دهد، و این ارتباط تحت بستر ارتباط مستقیم بین هنرجو و استاد هم برقرار است .
دوره رو بگیر
ثبت نام شده: 250 شرکت‌کننده
مدت زمان: 1 تا 6 روز
لکچر: 30
ویدیو: 360 دقیقه

چطور در دوره شرکت کنم؟

بعد از انتخاب دوره، به مرحله پرداخت بروید و با تکمیل کردن اطلاعات پرداخت، خرید را کامل کنید. پس از آن می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود به تمام دوره‌های خریداری شده دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن تمام فعالیت‌های شما در حساب کاربری‌تان قابل مشاهده و آنالیز است. سیستم حرفه‌ای بررسی و یادگیری از طریق حساب کاربری.

ارتباط سریع

نام و نام خانوادگی(ضروری)
موضوع ارتباط شما(ضروری)
قیمت:
750/000(تومان) 650/000(تومان)

Layer 1
پشتبانی
1
Scan the code
از بین کارشناسان آنلاین پاسخ خواهند داد
درود، با 5 پشتیبان آنلاین، چه کمک و راهنمایی لازم داری؟ تلاش می‌کنیم در اولین زمان ممکن پاسخگو باشیم پس پیام خود را بگذارید ...