سوالی داری؟
نام و نام خانوادگی
شماره همراه
درخواست مشارکت
سرمایه گذاری در سامانه
سرمایه گذاری در یک یا چند دوره
خرید حق انحصاری یک دوره خاص
شرح خواسته شما
Delete file
آیا مطمئن هستید که می خواهید این فایل را حذف کنید؟
Message sent Close

پرو ویت به فینیور پیوست

پرو ویت | provit

استفاده از مکمل‌های غذایی باید به صورت علمی و آگاهانه و در تعادل با تغذیه‌ی ورزشکار و فرد انجام شود تا سلامتی و بهبود عملکرد وی را توامان فراهم کند. سامانه پرو ویت با نگاهی عمیق به تکامل و طریقه‌ی استفاده از مکمل‌های غذایی در ورزش و همچنین به بحث‌هایی پیرامون قوانین و مقرراتی که در صنعت تولید مکمل‌های غذایی تاثیرگذار است، پرداخته است.

با پرو ویت یاد می‌گیریم که چگونه می توانیم مصرف کننده‌ای آگاه باشیم.

تمام فعالیت‌های پرو ویت که اولین و تنها سامانه هدفمند، هوشمند و علمی برنامه مکمل | برنامه تغذیه | برنامه ورزشی در ایران می‌باشد به سامانه آموزش آنلاین فینیور واگذار شده است.

رسالت و حمایت از پروویت چگونه بوده است ؟

پرو ویت سامانه‌ای مستقل و مردمی است که با جمعی از متخصصان علمی خدمت رسان تشکیل شده است. این بدان معنی است که ما هیچ پشتیبان خاص دولتی و سیستمی برای سرمایه گذاری و رفع حداقل نیازهای مالی سامانه نداریم و رسالت ما ارائه دقیقترین علمی ترین و بروزترین مطالب تخصصی برنامه مکمل تغذیه و تمرین بدون هیچگونه محصول تبلیغاتی است. سعی ما این است هر چیزی که در سامانه می بینید بصورت رایگان ارائه شود تا به صورت مستقل (از سیستم کشور و شرکت‌های گوناگون) از هرگونه سوگیری و تبلیغ و دروغگویی و ارائه مطالب شبه علمی دوری کنیم. این وب سایت و تمامی فعالیت‌های آن منحصراً توسط کمک‌های کاربران آن پشتیبانی می‌شود و این تنها روش تامین بودجه برای پرو ویت است.
مهم نیست که شما از کدام استان، فرهنگ، طایفه و با چه زبانی باشید برای ما فقط ارائه آزاد و یکسان با بیان حقایق در هر شرایطی مهم است. ما برای شما همه موانع و محدودیت‌های عمدی ساختاری که برای ارائه علم صحیح ایجاد شده است، حذف می کنیم. همه چیز آزادانه و مستقل در اینجا ارائه می شود، زیرا ما معتقدیم با این کار برای تمام انسان‌ها حق برابری ایجاد می‌کنیم و مسئولیت علمی و اخلاقی خود را برای حفظ و بهبود سلامت جامعه انجام می‌دهیم تا تأثیر مثبتی بگذاریم و به بهتر شدن جهان خود کمک کنیم. ما از افرادی که ما را حمایت می کنند و به کسانی که به هیچ وجه نمی توانند کمکی داشته باشند سپاسگزاریم.
ما تبلیغات انجام نمی‌دهیم زیرا احترام به مخاطب و ارزش انسانی برای ما بخاطر وفاداری شما از هرچیزی مهمتر است. از آنجایی که تمام تلاش خود را در جهت ارائه علم واقعی و آزاد انجام می‌دهیم گاهی فقط موضوعاتی را که می‌دانیم از ارزش و سلامت برخوردار هستند پوشش می دهیم.
رویکرد ما به ما امکان می دهد تا بر محتوا و اثربخشی اطلاعات ارائه شده تمرکز کنیم. فقط به این دلیل که همه چیز در اینجا رایگان و بدون سواستفاده از شما است. ما کارهای بسیار زیادی را در هر صفحه و هر پوستر انجام می‌دهیم و تمام ساعات هفته را با تیم متخصص علمی می‌گذرانیم و بعد از آزمایش مطالب خود، تحقیقات و محتویات درست و دقیق را نشر می‌دهیم. بودجه ما و آینده ما بستگی به ارائه ارزش برای شما دارد.
وقتی از پرو ویت حمایت می‌کنید درواقع از سامانه و مخاطبانی که توانایی کمک به پرو ویت را ندارند نیز پشتیبانی می‌کنید تا این ارتباط و اثر بخشی و خدمت رسانی پایدار بماند.
امید که هر رویا به حقیقت بپیوندد.
با کمک شما و ارائه مطالب دقیق اجازه نخواهیم داد از ناآگاهی مردمان کشورمان سو استفاده‌های بسیار مالی و جانی انجام شود.
پشتیبانی
پرو ویت منحصراً از طریق کمک‌های کاربر پشتیبانی می‌شود. ما حامی مالی نخواهیم داشت و هرگز با تقلب، دروغ و ریای سیستماتیک در جهت درآمدزایی و سواستفاده از مخاطب خود گام بر نخواهیم داشت. ما هیچ تبلیغاتی را برای هیچ ساختاری انجام نمی‌دهیم و این مکان را تا حد امکان سالم، شفاف و در دسترس نگه می‌داریم. کمک‌های مالی شما تنها بودجه حمایت کننده تفکرات و مسیر ماست. میزان کمک‌تان با توجه به توانایی و احساس راحتی شما برای ما ارزشمند و قابل ستایش است.

پرو ویت
گروه، سازمان، شرکت

امکان انتخاب برنامه بر اساس نیاز شخصی

سیستم آموزشیِ خاص​

آنالیز میزان پیشرفت و بهبود تندرستی و علمکرد ورزشی

ویژه فارسی زبانان سراسر دنیا

دسترسی به تمام منابع سلامتی و ورزشی برای بهره‌وری حداکثر

سامانه آموزش آنلاین فینیور 16

ساختار یوزرفرندلی و پاسخگویی آنلاین و دردسترس

شرکا
بازدید
همکاران
finior lab

به ما بپیوندید | با هم موفق خواهیم شد

  • شرط سلامتی، آرامش و امنیت خاطر داشتن برنامه ریزی دقیق و هدف‌محور هست که این اساس در پرو ویت پایه ریزی شده است
  • پرو ویت تنها سامانه هدفمند و هوشمند انتخاب برنامه مکمل | برنامه‌تغذیه | برنامه تمرینی در ایران است
  • پرو ویت یک منبع تناسب اندام جهانی بدون تبلیغات است
  • تنها مرکز آموزشی شیوه‌های انتخاب و استفاده درست و علمی از مکمل و تغذیه در ایران هستیم که محصولات روز اروپا را عرضه می‌نماییم
  • تجویز و تنظیم رژیم غذایی و مکمل بر اساس آزمایش پزشکی | طراحی و نسخه مکمل ورزشی و سلامتی با برنامه‌های علمی دقیق و تخصصی
  • پرو ویت منحصراً از طریق کمک‌های کاربران پشتیبانی می شود
  • کلیه مطالب موجود در وب سایت منحصر به فرد ، ثبت شده و محفوظ
  • سیاست حفظ حریم خصوصی  2020 © provit.ir
  • برای همکاری و ارتباط با ما از طریق فرم اقدام کنید
  • ساده اما سلامت

پرو ویت به فینیور پیوست

Layer 1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پشتبانی
1
Scan the code
از بین کارشناسان آنلاین پاسخ خواهند داد
درود، با 5 پشتیبان آنلاین، چه کمک و راهنمایی لازم داری؟ تلاش می‌کنیم در اولین زمان ممکن پاسخگو باشیم پس پیام خود را بگذارید ...